2021. február 7., vasárnap

Don't look down- Ne nézz le!


 Mondhatnám, hogy a Don't look down a see you soon fotóslide-om remixelt változata, és így is van

 

Ebben a filmben a fotók nagy része ugyan megegyezik a see you soon képanyagával, viszont hozzátettem egy videóanyagot is. 

 

 

 Amikor annak idején, 2011, január elején elkezdtem írni az első könyvemet, felsoroltam, hogy miket szeretnék, mire vágyom. Fotózni, írni, filmeket készíteni, és itt meg is állnék egy pillanatra. Anélkül írtam le, hogy filmeket akarok készíteni, hogy valaha is lőttem volna egyetlen snittet is. Videókamera is csak hírből volt a kezemben, amíg valakiét megfogtam egy percre. De mégis leírtam, hogy filmeket szeretnék készíteni. Majd néhány hónappal később kitaláltam, megszerveztem, megrendeztem egy Mallorcáról szóló filmet, amit egyébként nem én forgattam. A film minden egyes mozzanata az én munkám, kivéve maga a film elkészítése. Jó nagy árat fizettem azért a néhány napnyi forgatásért, de az élet már csak ilyen. 

A Mallorca film története természetesen részletesen olvasható a Nóra című, első könyvemben

Miután hazaköltöztem Mallorcáról Budapestre, majd onnan az eredeti környezetembe a Balaton mellé, elteltek évek, majd én magamtól megtanultam filmet forgatni és vágni is. Aztán ismét eltelt néhány év, és eszembe jutott, hogy a Mallorca film nyersanyaga valahol jó mélyre elpakolva pihen egy tárhelyen. 

 Megkerestem a nyersanyagot, és összevágtam, feliratoztam, zenét tettem alá, és összeállítottam helyszínek szerint a saját fotóimmal. Évekkel ezelőtt raktam össze ezt a verziót, és csak most vettem észre, hogy bizony van benne néhány snitt, amiket akkor én videóztam, és ennyi év után szembesülők azzal, hogy már akkor elindultam a filmezés útján. 

 

Milyen könnyű utólag összerakni egy képet, pláne magunkról. Mennyire furcsa, hogy a leírt szavaknak teremtő erejük van. Mennyire jó évekkel később visszaolvasni a saját gondolatainkat, álmainak, céljainkat, és végiggondolni, hogy mennyi minden valósult meg , sőt, még annál is több...

A filmet itt tudod megnézni: 

NoraSM

facebook.com/norapictures

norapicture@gmail.com
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése