2012. október 24., szerda

Kovács Nóra újságíró, író és fotós bemutatkozása

A fotózást 1997-ben kezdtem egy mallorcai nyaralás alkalmával. Barátaim unszolására, 2000-ben beneveztem életem első fotópályázatára, melyet a Magyar Művelődési Intézet "Utazás a Világ körül" címmel hirdetett meg.
 
A 2004-es pályázaton, Jordánia sorozatommal már különdíjas lettem, és ez alkalommal 4 fotóm jelent meg a sikeres pályamunkákat bemutató könyvben.
Szintén a Magyar Művelődési Intézet által 2002-ben meghirdetett "Ősztől tavaszig a Balaton körül" című pályázatán ismét különdíjas lettem.
2006-ban elvégeztem Budapesten a Chromogenic Arts fotós iskolát, ahol nem csak rengeteg hasznos és okos dolgot tanultam, hanem tökéletes visszaigazolást kaptam arról, hogy a fotózás immár a véremmé és hivatásommá vált.

2007 nyarán kaptam felkérést egy önálló fotókiállításra, melynek témája a Balaton volt. A siker nem maradt el, várakozáson felüli volt a látogatók és érdeklődők száma.

2008-ban Litér községet képviseltem az I. Nemzeti vágtán. Az Andrássy úton felállított hangulatos sátorban a Balaton térségét és lovas múltját mutattam be a fotóim által. 

2010. márciusában ismét önálló fotókiállításom nyílt a Veszprémi Városháza aulájában. A kiállított fotók az utazásaim legszebb és legérdekesebb darabjai voltak.

2010-ben Mallorcára költöztem, ahol a fotózás mellett megírtam első saját könyvemet, Nóra címmel. A könyv életrajzi alapokon az élet nagy kérdéseit boncolgatja, mely által a sikerre inspirálom az olvasókat, és sok hasznos tanáccsal is szolgál. A mű saját gondozásában jelent meg 2011. decemberében.

A könyv megjelenésével egy időben részt vettem a Fűnyíró Független Ifjúsági Magazin blogger pályázatán, öt cikkel. A szakmai zsűri értékelése alapján megnyertem a hónap bloggere címet, melynek díja egy saját rovat a magazinnál. Ma folyamatosan publikálok Életpark című rovatomban.
http://www.funyiro.hu/szerzoi-rovatok/eletpark

A Nóra 2. kötetén már dolgozom, illetve szintén készülőben van egy Mallorca úti könyv, Mallorca úti film melléklettel.

2013 –tól a MÚOSZ tagja vagyok –újságíró- 

A fotózás és a könyv írása nagyon sok mindenre megtanított. Türelemre, kitartásra és hitre önmagamban. Megtanultam hinni abban, hogy az álmok valóra válnak, ha azokat igazán akarjuk.

Blog: www.norapicture.blogspot.hu

www.istockphoto.com/norapicture
E-mail:norapicture@gmail.com

A Nóra című könyv megrendelhető:
http://konyvmuhely.hu/ekonyvesbolt/id/95/Nora+Smith+-+Norahttp://soundcloud.com/kov-cs-anett-n-ra/483kapocs022112

Friss rádióinterjú Nórával:
Juventus Rádió: Bupesti arcok:
http://www.juventus.hu/?uid=122




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése