2021. május 25., kedd

Minden rendben - a negatív az új pozitív

 


Még mindíg nem vagyok kész arra, hogy írásban kiadjam magamból az elmúlt két hónapot, de azért vannak már olyan gondolataim, amikről szívesen csevegnék veletek. 


Furcsa lesz a téma, nekem is az....

Mire megértettük, felnőttünk, hogy megértsük mit jelent pozitív szemlélettel élni, látni, gondolkodni, viselkedni, LÉTEZNI, pont jött egy krzízishelyzet, ami ezt a szót, szó szerint elküldte  a jó büdös fenébe. Az elmúlt másfél évben, a pozitív szót szinte csak egyetlen dologra, állapotra, helyzetre használtuk. Közben meg mindenki megpróbált mégiscsak pozitívnak maradni lélekben és gondolatban. Most az egyszer leírom, és többet  nem, mert a betegségem és a családom betegsége óta képtelen vagyoka  Covid és a pozitív szót kimondani, de még fejben sem, nem hogy hangosan. 

Hetek óta azon gondolkodom, hogy  a pozitív szót mivel lehetne eztán helyettesíteni, hogy ugyanazt modjam, mégis más szavakkal, de sajnos nem találtatam még meg az új szavamat arra, amikor jól vgayok, örülök valaminek, a jövőmet tervezem , és igyekszem szépnek és nyugodtnak látni, és ezért megtenni a tőlem telhető legtöbbet. 



Az elmúlt hetekben több esetben azért imádkoztam, hogy lécci mond azt, hogy negatív az erdemény!! Negatív, negatív, negatív! És közben azon gondolkoztam, hogy ha negatívak vagyunk, akkor az nem jelent jót. A negatív az rossz, kevés, baj van, elégtelen valami. Holott nem is így van. 

Az  a helyzet, hogy az Univerzum nem nagyon foglalkozik azzal milyen szó van azelőtt vagy amögött, amit ő értelmezni tud, ettől kezdve pedig minél többször mondunk valmait,, annál biztosabb, hogy megérkezik. Mondok egy gyszerű példát, nem vagyok fáradt! Az Univerzum ebből annyit kódol, hogy fáradt! Azaz folyamatosan fáradt leszel. De ha azt mondod,, hogy jól vagyok, az visz mindent, mert a jól szó lett kódolva, így tök mindegy, hogy milyen életterületen, de jól leszel, sőt, mindegyik területen jól lehetsz, ha elég sokszor mondod, és még hiszel is benne. 

Jön az, hogy a magyar nyelv tudja a legtökéletesebben kifejezeni a gondolatokat és érzéseket. Mégis pont mi nem értjük őket? 



Fél-Elem: fél üzemmódban vagy, a felét használod annak a lehetőségnek és erőnek, ami a számodra adott

Egész-ség: Egészen kihasználom a lehetőségeimet és a bennem rejlő erőt, azaz már másoknak is tudok belőle adni. 

Az én negatívjaim az én helyzeteimben most megnyugtatnak és feldobnak, de nyilván nem szeretnék rosszkedvű és lehangolt lenni, ha sokszor mondogatnám magamnak, hogy NEGATÍV. Érdekes, mert erre ezonnal tudok egy remek helyettesítő szót: (MINDEN) RENDBEN! :) Így a kód: RENDBEN! :) Azt hiszem pont elég is... :) 


Nora.Sm

https://www.facebook.com/norapictures

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése