2021. július 24., szombat

Mához egy hétre érkezik, újra (2021.07.31) .... immáron a 196. Anna-Bál Balatonfüreden

 


Mához egy hétre érkezik, újra (2021.07.31) .... immáron a 196. Anna-Bál Balatonfüreden 

Eszedbe jutott már valaha, hogy szívesen elmennél egy Anna-bálra? Szép ruhát felvenni, pazar vacsorát fogyasztani, táncolni hajnalig egy pompás környezetben a nyár kellős közepén? 


Amikor kislány voltam, apám többször megígérte, hogy egyszer elvisz az Anna-bálba, de mire felnőttem ez az esemény engem valahogy nem vonzott. Majd évekkel később, pincérként megismertük egymást az épülettel, és immár több, mint 7 éve rendszeresen itt dolgozom beugrós pincérként. Volt szerencsém végignézni az elmúlt évek alatt jó néhány Anna-bált, és mindig fájó szívvel tettem le a fényképezőgépemet délután kettőkor, amikor a műszakom megkezdődött. Lopva lőttem néhány fotót, és fájt a szívem, hogy lemaradok a legjobb pillanatokról. 


Többször írtam már arról, hogy libabőrös leszek, amikor egy nagyobb rendezvény alkalmával bemegyek az Anna Grand Hotel konyhájába. Nekem az a hely, a szentély. Láttam már belülről az eseményt sokszor, így az én Anna-bálom már megtörtént.  Az idén, pont egy hét múlva, életemben először nem veszek fel pincér ruhát, hanem fotózni fogok egészen estig, mégpedig úgy, hogy folyamatosan tudósítom az eseményeket fotókkal és videókkal. 


Szeretném megmutatni neked, hogy mi van a színfalak mögött, hogy lásd mekkora meló van amögött, hogy 500 vendég egyszerre jól érezze magát. Megmutatom az alaphelyzetet, ahogy az Anna Grand kinéz, aztán megmutatom azt, ahogy szép lassan néhány nap leforgása alatt egy csoda hellyé változik, óriási szervezés és munka árán, egyetlen estére. 


Megmutatom, hogy mennyi szakács szükséges az 500 fős vacsora elkészítéséhez és logisztikájához. Megmutatom, mennyit dolgozik egy pincér azon az estén. Megmutatom a díszletet, a hátteret, és a kulisszák mögé is bemegyünk. 


Szeretnéd otthonról, vagy nyaralás közben a telefonodon végigkísérni a 196. Anna-bált? Nincs más dolgod, mint figyelni a Facebook oldalamat:   https://www.facebook.com/norapictures    én pedig jövök folyamatosan a friss tartalmakkal.. .) 

NoraSm






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése