2012. augusztus 2., csütörtök

Apró meglepetések

Nem vagyok oda a nyálas, csöpögős romantikus dolgokért, pedig nő vagyok. Egy szelet csokit többre értékelek, mint egy csokor rózsát, nem is szeretem a rózsát, a mezei virágokat viszont annál inkább.  De most nem virágról van szó, hanem valami másról. 

Tegnap későn este hazafelé sétáltam, amikor megláttam, hogy a lépcsőházunk előtt  a földön valami világít, azt hittem, hogy a sétány szélén álló lámpa világít meg valamit a földön.  Ahogy közeledtem felé rá kellett jönnöm, hogy nincs a szememmel semmi gond.  A lépcsőház bejárata előtt mécsesekből kirakva egy szív alak és alatta egy felirat égett: LOVE

Lövésem sincs, hogy ki kapta,  de mégis óriási élmény volt. Hogy kerül a földre egy ilyen látvány, épp a lépcsőházunk előtt ? Remélem, hogy akinek szólt ez az üzenet, értékeli és borzasztóan örül neki.  Mire felértem a lakásba és lefotózhattam volna, a mécsesek nagy része már leégett, de fentről  még így is szívet melengető látvány  volt.

A mécsesek elégve még ma is  ott vannak a földön, és egyik járókelő sem zavarja meg a nyugalmukat. Talán mindazok számára, akik látták, elindította a szeretet iránti vágyat.  Ezt a gesztust nem tudtam giccsesnek ítélni, pedig ha egy filmben látnám, biztosan úgy értékelném.  Szeretnék több ilyen apró meglepetés részese lenni. 

NoraS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése