2014. január 5., vasárnap

Nórásodás

A NÓRA2 című friss könyvem olvasói szinte kivétel nélkül egy véleményen vannak: Nórásodnak. Biztos vagyok benne, hogy ezt az állapotot csak én nem értem, ezért megkértem Ágit, hogy fejtse ki bővebben, mit jelent a Nórásodás? 

Íme," Azt jelenti, hogy amikor olvasunk, akkor NÓRÁSODUNK:))))
Legalábbis nálam azt, hogy teljesen átérzem-beleérzem a gondolataid során a történéseidet és átélem a soraidon keresztül, hogy pontosan mit élhettél át amiről írsz......
Én csakis így tudlak olvasni és annyira jó, hogy ismerlek közben, és magadról írsz!!!
Teljesen más így olvasni "téged", mert nem csak egy jó könyvet veszel a kezedbe, hanem ez totál más érzés.
Nagyon jó dolog. Köszönöm.
Szóval ÉRTED:))))))))))))"

Igen, így már értem! :) Ezek szerint sikerült úgy írnom a könyvet, hogy a sorok között is jól lehet olvasni :) Én pedig ezt köszönöm Nektek! :) 
szép napot! Nóra :)  

Itt tudsz nekem írni: norakonyv@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése