2012. november 6., kedd

Riportom a TV2 Naplóban a GHB-ról

Február magasságában írtam egy hosszabb lélegzetű cikket a GHB-ról -ismertebb nevén- GINA névre hallgató drogról, melynek "élményét" én is átéltem, Mallorcán. Az én esetem szerencsés, mert semmi olyan dolog nem történt velem, amiért egy kicsit is rosszul kellene éreznem magam. A TV2 riportere és szerkesztője, Mijó Annamária, erről a  témáról gyűjtött anyagot néhány hete, ekkor bukkant rá az írásomra, és megkeresett, hogy újságíróként segítsem a munkáját. Őszintén szólva nem örültem a felkérésnek, mert ilyen témával nem szívesen szerepeltem főműsoridőben a tv-ben, ám a végeredmény maximálisan vállalható a részemről. A velem készített riport eredetileg tartalmasabb és részletesebb volt, de mint tudjuk ilyen a média :) 

Egy kicsi helyreigazításra azért mégis szorul a riportom, ugyanis a könyvemet nem azért írtam, hogy ettől az "élményemtől" megszabaduljak. A GHB-ról írt cikkem jóval a könyvem megjelenése után íródott. Tény, hogy a kötetben elég nagy részt szenteltem a drog témájának de egy teljesen más megközelítésben.
Íme a TV2 Napló riportja, melynek elején látható a velem készült összeállítás.

   http://tv2.hu/musoraink/naplo/117439_elkabitva_kirabolva_-_ferfiak_is_lehetnek_aldozatok.html

A témáról írt cikkemet itt tudod elolvasni:http://norapicture.blogspot.hu/2012/08/a-ghb.html

NoraS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése