2012. november 6., kedd

Vonzás törvénye


8768585p9

Milyen férfira - nem pasira, abból elég volt - vágyom? Olyanra, amelyik nem létezik! Annyira magasra tettem a lécet, hogy tényként kezeltem, ezt megugrani senki se fogja tudni. De hátha egyszer mégis találkozom az igazi férfival. Pontosan egy százalék esélyt adtam neki. Sok szülői baráttól hallottam már, hogy lejjebb kéne adnom az igényeimből társkeresés kapcsán, mert nem fogok magamnak férjet találni.

És ki akar magának férjet találni? Nem férj vadászaton vagyok, hanem boldog szeretnék lenni. Kétszer mehettem volna már férjhez, de inkább menekültem. Nem mondom, hogy nem jut eszembe,  milyen esküvőt képzelnék magamnak, de az sem a habos babos fehér ruháról szól. Nem akarok ülés rendet csinálni, azon kattogni, hogy melyik rokon ki mellé nem akar ülni, kiket kell távol tartani egymástól, hogy ne legyen balhé, kinek az ajándéka landol majd a kukában, és kinek mi nem fog tetszeni. Szarok rá, egész pontosan. Ez a nap, ha egyszer eljön, semmi másról nem fog szólni, mint két emberről, akik szeretik, és imádják egymást. Nem akarok xyné lenni, nem akarok házsártos feleség sem lenni.  Csak szeretni akarok, és azt, hogy viszont szeressenek, és tűzön-vízen át kitartsunk egymás mellett. Isten szent színe előtt boldogan kimondom, hogy Igen, akarom! De ehhez nem kell hintó meg galambok, csak a kék égbolt , a napsütés, és Ő.A holtig tartó hűségben nem hiszek, baromság.

 Hogyan várható az el bárkitől, akárhány éves legyen, hogy esküt tegyen arra, soha életében nem fog ránézni másik nőre, vagy férfira. Szerintem ezért(is) mennek tönkre  a házasságok nagy részei. Ha néhány év után okosan, intelligensen,  diszkréten kihasználnak egy vissza nem térő alkalmat, és ne adj Isten még jó is volt, az felpezsdíti a házasságukat, kapcsolatukat. Nem szeretőtartásról beszélek,  hahóó! Attól én is kész vagyok, az nem fer! Ott már érzelmek vannak, de kötődés mindenképp, és ez árulás. A legpozitívabb értelemben vett egyéjszakás kalandról beszélek. Az ilyen alkalmak sokat javíthatnak egy kapcsolaton. Vannak, akik leülnek, és egyszerűen ezt megbeszélik. Ha igazán, és őszintén szeretik egymást, és eszükben sincs válni vagy szakítani, mindösszesen csak arról van szó, hogy unják a szexet egymással, akkor csapjanak egy görbe estét valaki mással, és máris megoldódik minden. Azt nem mondom, hogy meg akarnám beszélni a párommal az élményeimet, és az övére se lennék kíváncsi, mazohista nem vagyok, de nem birtokolhatok senkit. És ha szükségét fogja majd érezni a kapcsolatom, vagy házasságom, akkor ezt a lépést  én is meg fogom tenni. Arra lehet esküt tenni, hogy jóban, rosszban kitartok a másik mellett, és erre boldogan igent is fogok mondani, ha eljött az ideje, és  a megfelelő partner.
7659752
Nos,  ha vonzás törvénye, akkor igen is be tudom vonzani az életembe  a megfelelő férfit, kicsit vudunak tűnik, de hát eddig is bevonzottam a hülyéket, mert nyilván ezt programoztam, mert nem hittem el, hogy van normális pasi.  Anyukám szokta régebben mondani:
 - Kicsim, ha nem hiszed el, hogy létezik normális hapsi, aki szeretne, és imádna téged, akkor nem is érdemled meg, hogy megkapd!

Köszi! De ebben igaza volt. Tehát akkor a világ legjobb pasiját fogom most bevonzani, sima ügy. A listám megvolt a kívánságaimmal, jó hosszú, mint pl. 180 cm alatt nincs pasi! 30 év alatt nincs pasi, okos, intelligens, humoros, talpraesett, önálló, figyelmes, barátságos, illedelmes de nagyon tudja  hol a határ, mindenhez értsen, mindent tudjon megjavítani vagy a semmiből várat építeni, és végre azt szeresse, aki igazán én  vagyok. stb...stb...stb... mondom, hogy túl magas a léc. De én akkor is ezt akarom, megérdemlem a legjobbat. Elküldtem az univerzumnak a kívánságaimat, és aztán bumeráng technikával eldobtam a témát, rá bíztam a Mindenhatóra.  Csak annyi a dolgom, hogy legyen nyitva az ajtóm résnyire, járjak nyitott szemmel, és élvezzem az életemet egyedül, amíg még lehet.  Mert lesz idő, amikor vissza fogom még sírni a jó kis szinglis időszakomat.

Folytatás a Nóra című könyvben olvasható.
A könyv megrendelhető: http://konyvmuhely.hu/ekonyvesbolt/id/95/Nora+Smith+-+Norahttp://soundcloud.com/kov-cs-anett-n-ra/483kapocs022112
NoraS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése