2011. szeptember 10., szombat

Tárlatvezetés 2. rész



Tihany, természetesen télen! Balatoni lány létemre még napozni sem vagyok hajlandó nyáron a parton. Strandon évek óta nem jártam, de ez is egy másik történet. Fotózni pedig csak ősszel, és télen szoktam. A tájat, és a látványt szeretem láttatni, nem a turistákat. Télen olyan csodás színei vannak a tájnak, és a fehér hó kiemeli még az apró részleteket is.



Mit is mondhatnék erről a képről? Mallorca, Formentor fok. Több, mint tíz évet vártam arra, hogy ezt a képet profi gépel, és talán minőségben is elkészítsem. Én csak úgy hívom a helyet, hogy itt van a világ vége, és itt is kezdődik :) Az első itt töltött nyaralásom előtt kaptam az apukámtól egy OLYMPOS (filmes!) gépet. A biztonság kedvéért 5 tekercs filmet vittem magammal, és abban az időben ez rengetegnek minősült. Kint még vettem 5 tekercset :) Előhívatni 10 tekercs filmet, az horror árban volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése