2011. szeptember 10., szombat

Tárlatvezetés 4. rész



Az ember hogy beszéljen a saját kutyájáról, ha nem szuperlatívuszokban!? Ő Apolló, az én nyolcéves Boxer ebem, aki rengeteg dologra megtanított, átnevelt, és mindig számíthatok rá meg a szőrös, nyálas puszikra is :) A 2007-es litéri kiállításomra készültem, és gyűjtöttem a fotókat. Mackó, ahova csak lehet jön velem, a litéri dombokra meg pláne! Ez a fotó egy igazi pillanatkép, kihagyhatatlan volt. Azért raktam bele az akkori kiállításomba, mert érzelmek fűztek hozzá. Azt gondoltam, hogy ezt a képet szinte észre sem fogják venni, de Apallónak ott a helye a kiállításomon. Nagy meglepetés ért, mert ez a fotó volt az egyik legnagyobb kedvenc. Így adott volt, hogy a Veszprémi Városháza aulájában is jól fog mutatni.



Ez a kép a legjobb példája annak, hogy ha részleteket ragadok ki valamiből, akkor egy teljesen új dolgot mutathatok. Lassan két éve nem élek Veszprémben, így ritkán van időm sétálni, és felfedezni. Senki sem jött rá, hogy ez hol készült :) Tűztorony étterem? Nézd meg a bejáratát! Ő egy friss kép, már 2010.-ben készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése