2011. szeptember 10., szombat

Tárlatvezetés 7. rész


Ez az egyik kedvenc képem, nekem. A Litéri Mogyorósi Napok (2008) színpada mögött álltam, és egy következő fellépő zenekar akkor pakolt be az autóból. Ez csendélet egy zenés rendezvénysorozat közepén, annyira adta magát.


Ismét Litér. 2006. kiállításom előtt 6 nappal, lövésem sem volt, hogy mi hiányzik még, de valahogy nem volt kerek a kép. Kínomban kezdtem el fotózni, ami kudarc! Viszont amikor még érzem hogy dolgom van, akkor hajthatatlan vagyok. Csak fotózgattam, és lőttem, hogy majd lesz belőle valami. Elindultam haza, és valahogy másik úton indultam a magtárból, mint ahogy szoktam. Aztán megálltam, kiszálltam az autóból, és azonnal tudtam mi hiányzik, a Napraforgó! ÉLET! :) Ez a fotó lett a litéri kiállítás első fotója, és ahogy a kép előtt állva kinéztél a magtárból, pont ez a napraforgó mező volt szemben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése